Sultan Su

DANIŞMA HATTI 444 0 515
menü
Su Nasıl İçilmelidir?

Su Nasıl İçilmelidir?

 

Su içmek hayatımızda vazgeçemeyeceğimiz bir durumdur. Beslenmeden birkaç hafta dayanabilen vücudumuz, su içmeden yalnızca birkaç gün geçirebilir. Vücudumuzun tüm fonksiyonlarını yerine getirmek için yeterli miktarda alınan suya ihtiyacı vardır. Bu miktarda gün içerisinde en az 8 bardak kadar olmalıdır. Tabi bu durumu artırmanız mümkündür özellikle spor aktivitelerinde bulunan insanların bu sayıyı artırmaları kaçınılmazdır. Vücudumuz için gereken su miktarını çay, asitli içecekler ya da kafeinli içeceklerden sağlayamayacağımızı bu noktada belirtebiliriz. Ayrıca su içmek için susamayı beklemenizede gerek olmadığını hatırlatmakta fayda görüyoruz. Peki su tüketmek bu kadar önemliyken su nasıl içilmelidir? Sağlıklı bir şekilde su tüketmek için çeşitli adımlar bulunmaktadır. Bu adımları şu şekilde sıralayabiliriz.  

 

Su İçerken Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar

 

Su içerken dikkat edilmesi gereken kurallar bulunmaktadır. Bu kurallara uyulduğu takdirde daha sağlıklı yaşamak mümkünken, uyulmazsa çeşitli hastalıklara yakalanma olanağımız artmaktadır. İşte su içerken dikkat edilmesi gereken kurallardan birkaçı;

 

1.Suyu oturarak için

 

Vücudumuzun otururken ya da ayaktayken pozisyonları farklılık göstermektedir. Sıvı tüketimini ayakta gerçekleştirmek sıvıların direkt olarak 12 parmak bağırsağına ulaşmasına neden olmaktadır. Mide içerisinde bulunan oluklara uğramadan ve mide çıkışını geçen sıvılar 12 parmak bağırsağına geçtiğinde çeşitli olumsuzluklara neden olabilir. Oturur pozisyonda içilen sıvılar ise önce mide içerisinde birikmektedir. Midede biriken sıvılar, mide içerisinde bulunan asitler sayesinde mikroplarından arındıktan sonra 12 parmak bağırsağına geçmektedirler. Su tüketimini oturur pozisyonda gerçeleştirerek kolera gibi sağlık sorunlarının önüne geçmek mümkündür.

 

2.Su tüketimini dinlenerek gerçekleştirin

 

Suyu bir nefeste içmek mide şişkinliğine neden olabilir. Ancak, 3 yudumda suyu içmek hem hastalıklardan korunmada hem de su tadını almamızda bizlere yardımcı olacaktır. Bir dikişte bitirilen sular ayrıca ne kadar su içtiğimizi anlamamıza neden olmakta ve doyurucu olmamaktadır. Bu yüzden su içmeyi dinlenerek gerçekleştirmek önem kazanmaktadır.

 

3.Güne başlarken su için

 

Sabah uyandıktan sonra aç karnınıza içeceğiniz su, vücudunuzun aktif olmasına yardımcı olacaktır. Damarları temizlemede ve kandaki yağ oranın düşmesinde sabah aç karnına içilen sular vücudumuz için gerekli bir durumdur. Ayrıca, yemek yemeden önce içilen sular tok tutmaya yardımcı olmakta daha az yemek yemeniz üzerinde etkili olmaktadır. Zayıflamak isteyen kişiler için bu durumun çok yararlı olduğu unutulmamalıdır.

 

4.Meşrubat değil su tüketmeye özen gösterin

 

Su ihtiyacını karşılaması için gazlı içecekler, çay ya da kafeinli içeceklerin yeterli olacağını düşünmek yanlış bir davranıştır. Bu ürünler gün içerisinde alınması gereken su miktarını karşılamamakta diğer bir ifade ile suyun yerini tutmamaktadır. Bu ürünleri tüketiyorsanız mutlaka su içmeye de gereken önemi vermeniz gerekmektedir. Ayrıca aşırı meşrubat tüketmek su tüketmenizi azaltmanıza neden olabilir. Bu nedenle bu sıvıları tüketirken aşıraya kaçmamanız gerektiğini unutmayın. 

Tanıtım Videosu Tanıtım Videosu

Müşteri Yorumları

  • Lezzetli,içimi güzel ve doğal bir su içmek istiyorsanız Sultan Su'yu tavsiye edebilirim. Şefika Nursen / İstanbul
  • Sultan suyu yeni kullanmaya başladım. Doğal ve sağlıklı olduğuna inandığım Sultan Suyu rahatlıkla evinize sokabilirsiniz. Mehmet Yılmaz / İstanbul2
  • Aradığınız lezzet kapınıza kadar gelsin istiyorsanız Sultan Su kullanmalısınız mutlaka. Emre Saygın / İstanbul3

Suyun Önemi

Tüm Yazılar İçin Tıklayınız

Bayi Başvuru Formu